زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

زیر این آســــمون آبــــــــــی

با همسرم زیر این آسمون آبی زندگی میکنیم و گاهی اینجا می نویسم

پیام خصوصی در بلاگ اسکای

بلاگ اسکای رو دوست دارم. به نظرم از سایر سرویس های وبلاگی بهتره و کمتر اذیت میکنه آدمو. پست آدمو هم قورت نمیده و ترافیک نداره. همیشه از اینکه امکان ارسال نظر خصوصی توش وجود نداشت ناراحت بودم اما میثم خان (دکتر خودم) این مشکل رو برطرف کرده و دیگه میشه تو بلاگ اسکای هم پیام خصوصی دریافت کرد .

برای اینکه بتونید تو بلاگ اسکای پیام خصوصی دریافت کنید اقدامات زیر رو انجام بدید:

اول از اینجا کد رو دانلود کنید. بعد وارد پنل بلاگ‌اسکای خودتون بشید، ویرایش قالب‌ها رو انتخاب کنید، بعد یه صفحه میاد که دوتا کادر پر از نوشته توشه، شما نوشته‌های کادر «قالب نظرات» رو پاک کنید و محتویات اون فایل رو بریزید توش، بعد دکمه ثبت دومی (که زیر همون کادر پر از نوشته هست) رو بزنید. 

با این کار دیگه پیام خصوصی دریافت می کنید. همچنین نیاز به رفرش کل صفحه برای ارسال نظر و اینا هم نیست چون با زدن ارسال بدون رفتن به صفحه بعد پیام ارسال میشه و اینطوری میشه چندین پیام برای صاحب وبلاگ فرستاد!

با تشکر از جناب دکتر خودم!


تصویری از یاس طاووسی پارک نزدیک خونه مون. خیلی دوستش دارم. هم رنگشو، هم بوشو

نظرات 18 + ارسال نظر
emasis پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ق.ظ

aval ye chiz begam man,bazi az ghalebhaye blogsky,dar ghesmate nazarat,alaveh bar nazarat oumumi,hamunja ye gozineh iy ham dareh tahte ounvane nazar khususi.in alan hamun karu mikune?

درسته
همونطور که گفتید بعضی از قالب ها این قابلیت رو دارن
اونایی که ندارن باید اینکارو بکنن

جرم شناس پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ

خیر ببینی دستت درد نکنه منم آزمایش کردم

سلامت باشی ننه

ستاره پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ق.ظ

خانمی عزیز سلام
جالب برام که اسم اکثر گلهایی که عکسشونو میذاری بلدی
آفرین

اسم همه شو نمیدونم ولی کلاً گل و گیاه دوست میدارم

نیلو پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ق.ظ http://nilovaarya.blogfa.com/

چه عجب اپ کردی خوبی ؟

خوبم ولی شدیداً درگیرم!
این پستو هم برای خالی نبودن عریضه فرستادم

محبوبه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ق.ظ http://mzm70.blogsky.com

سلام مرسی که به ما هم دادی

سلام عزیزم
خواهش میکنم

پروانه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ http://p57979.blogsky.com

مرسی منم این کارو کردم...

خواهش میکنم
دست سازنده اش مرسی

غزال پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ http://mygoldendays.persianblog.ir

این عکس پایین خیلی جالبه در نگاه اول ادم از گل های پایین حس موج دریا رو میگیره. خیلی قشنگه. افرین

اهوم
راست میگی
چشمات قشنگ میبینه

نازنین بانو پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ http://madaresefrdaraje.blogfa.com

منم بوشو خیلی دوست دارم ولی از یه حدی بیشتر حالمو بد میکنه

من از یه حدی بیشترشو امتحان نکردم هنوز!

حسنا بانو پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

چه گلاییییییی

قابل نداره

حسنا بانو پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ

چه گلاییییییی

یه بار گفتی دیگه
چرا دوتا دوتا کامنت میذاری؟

اماسیس پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:00 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

الان من خواستم کامنت خصوصی بدم ؛ اون قسمتی که تبلیغاتشو کردید نذاشتید که

باید برام سراغ قسمت :" تماس با من (مدیر وبلاگ)" آیا؟؟؟

پائین تیک پیام خصوصی داره دیگه

اماسیس پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

گفته بودید که چیزی یادتون نمی یاد بابت تشکرم
پس یاد آوری میکنم ؛

یادمه که گفته بودید داداشتون یایکی از اقوامتون رشته اش الکترونیک بود یعنی همون رشته خودم ؛ بعد یه پست نوشته بودید که ازتون این سوال رو پرسیده بودم:

من میخوام ادامه تحصیل بدم ( این سوال مال قبل از خدمته البته ) و بعد برم سراغ سربازی و بعدشم کار.داداشتون که هم رشته ایم هست ؛ میخواستم نظر شما رو هم بدونم که من چیکار کنم که موفق تر باشم یعنی اول درس بخونم بعد برم سربازی یااینکه نه.

جواب داده بودید که اول خدمت بعد چیزهای دیگه.هر چند اونموقع تصمیمم برای ادامه تحصیل جدی بود ولی سر این قضیه سر دوراهی مونده بودم که دقیقا" برای اینکه موفق تر باشم چیکار کنم و الانم الحمدالله راضیم و خوشحالم که دوستان خوبی مثل شما ، اونموقع مشورت های خوبی بهم دادند که الانم اینجائی هستم که باشم.اگر اینجور راهنمائی های اونموقع نبود حالا حالا ها درگیر درس و دانشگاه و بعدشم خدمت بودم الانم که خدمت شده 21 ماه و تو خدمت 1 روز هم قد یه ساله حالا چه برسه به 3 ماه ؛ از کجا معلوم بود تا درسم تموم شه خدمت نشه 24 ماه؟؟؟
به نظر شما اینجور راهنمائی ها جای تشکر ندارند؟؟؟
شاید اینجور راهنمائی ها زیاد به چشم نیاد ولی اگر تو هر گام آدم یه قدم جلو بیفته تو چند گام خیلی جلو می افته.مگه نه؟؟؟

بازم ممنونم

آهان
خواهش میکنم
موفق باشید

فصل الخطاب پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ http://raha1351.blogfa.com

سلام. من تو پست قبلی ضمن تبریک روز ماما سوالی پرسیدم که نمیونم نرسیده؟ سوالم این بود که یکی از دوستام بعد از سقط و دادن ازمایش دکتر گفته بچه خوره یا مول داری نگران شده میخواهم بدونم چیه خطرناکه؟

سلام
طیبه خانم سوالتو دیدم اما میخواستم مفصل جواب بدم
حاملگی مولار باید کورتاژ بشه و حتماً پیگیری بشه و میزان هورمون HCG هفته ای یک بار کنترل بشه و روند کاهشی داشته باشه
وقتی که سطح این هورمون به مدت چند هفته متوالی به صفر برسه، هنوز هم لازم است که تا یک سال، هر یک ماه یا دو ماه یک بار اندازه گیری بشه

توی 2 الی 10 درصد خانمها سلولهای غیرطبیعی توی رحم باقی میمونه که نیاز به شیمی درمانی داشته باشه
اگر پیگیری نشه جای نگرانی داره اما با پیگیری انشالله مشکلی پیش نمیاد
با درمان سریع و مناسب، تقریباٌ 100 درصد موارد این بیماری وقتی هنوز از رحم به جاهای دیگر بدن پخش نشده قابل درمانه

وقتی سطح hCG به صفر رسید، تا یک سال برای حاملگی مجدد دست نگه داره
خدارو شکر با شیمی درمانی مشکلی برای بارداری مجدد هم پیش نمیاد

انیس پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ http://khodamgomshode.blogfa.com/

ایول عجب پارکیه. عکس زیبایی هم گرفتی ممنون

خواهش می شود

دی ماهی خانوم جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ http://deymahi.mihanblog.com

عجب گل نازی

چشات ناز میبینه

غریبانه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام عصر جمعه ت بخیر
چه گل زیبایی لذت بردم
راستی روز ماما رو باتأخیر تبریک میگم
انشالله موفق باشی

سلام
ممنون
سلامت باشید

عکاس آزاد شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ق.ظ http://akaseazad.blogsky.com

سلام و ممنون

سلام
خواهش میکنم

فصل الخطاب شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

بسیار ممنون

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد